دیجیتال مارکتینگ

0 تا 100 آموزش سئوی خارجی

آموزش سئوی خارجی

آموزش سئوی خارجی آن هم در این روزهایی که همه به دنبال فروش و معرفی خدمات خود هستند، می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اغلب کسب‌وکار‌ها به صورت مجازی و آنلاین و در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند.

مسئله سئو و آموزش سئو خارجی در ارتقا جایگاه کسب‌و‌کارها در موتور‌های جست‌و‌جوی گوگل، به امری مهم و ضروری تبدیل شده است. میزان اهمیت سئوی خارجی به‌قدری بالاست که بدون بهره‌گیری از آن نمی‌توان مشتری‌های زیادی را جذب کرد؛ از این رو مسئله seo برای جذب مخاطبان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

در این مقاله ضمن معرفی سئوی خارجی، به آموزش و برخی تکنیک‌هایی که برای بهینه‌سازی وب سایت‌ لازم و ضروری است پرداخته‌ایم. در صورتی‌که شما صاحب کسب و کار آنلاینی هستید و به دنبال ارتقا آن در صفحات گوگل می‌باشید، توصیه می‌کنیم این مطلب از سایت دیجیتال مارکتینگ برتر را از دست ندهید.

0 تا 100 آموزش سئوی خارجی

0 تا 100 آموزش سئوی خارجی

آشنایی با خدمات سئو

خدمات SEO، به مجموعه فعالیت‌ها و سرویس‌های بهینه‌سازی گوگل و موتورهای جستجو گفته می‌شود که متناسب با الگوریتم‌های موجود برای افزایش ترافیک ارگانیکی و بهبود بخشیدن به جایگاه کلمات کلیدی سایت‌ها در اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این خدمات توسط شرکت‌های خدمات SEO و فریلنسرها یا آزادکارهایی که به همه ابزارهای سئو مسلط هستند، ارائه می‌شوند. به‌طور کلی، خدمات سئو به سه روش، SEO کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه، صورت می‌گیرد؛ اما مورد اول، به صورت حرفه‌ای‌تری برحسب قوانین گوگل انجام می‌شود.

SEO ‌ مختصر شده عبارت Search Experience Optimization  است و به معنای بهینه‌سازی کردن تجربه کاربران در زمان جستجو خواهد بود. به عبارت دیگر، لازم است اهمیت ویژه‌ای را برای جلب رضایت کاربران از نتایج یافت شده در اینترنت قائل شویم. البته فاکتورهای متفاوتی روی افزایش سئو سایت‌ها و تعیین جایگاهشان در نتیجه سرچ، تاثیرگذار خواهند بود، از کلمات کلیدی به کار برده شده در متن گرفته تا استاندارد بودن کدنویسی سایت.

آشنایی با خدمات سئو

آشنایی با خدمات سئو

مزایای استفاده از ابزارهای سئو

SEO، مزایای فراوانی برای سایت‌ها دارد و باعث شده که بیشتر مشاغل به سمت استفاده از آن حرکت کنند؛ زیرا اگر خدمات سئو نبود، یافتن سایت‌هایی که در گوگل به دنبال آن‌ می‌گردیم، غیر ممکن می‌شد. از طرفی، سئو به کاربران خودش کمک می‌کند تا اطلاعات و داده‌هایی که به دنبالش هستند را در عرض چند ثانیه پیدا کنند. مزایای استفاده از ابزارهای سئو، عبارتند از:

  • زیاد کردن کیفیت ترافیک هدف
  • ایجاد بیشترین حد نرخ تبدیل
  • افزایش فروش
  • کاهش هزینه‌ها برای هر شغل
  • عدم دریافت هزینه تبلیغاتی توسط سئو
  • محدودیت زمانی نداشتن رتبه‌های برتر
  • ایجاد اعتماد و اعتبار
  • افزایش مخاطب
  • افزایش اطلاعات مشتری‌ها
  • تاثیر گذاشتن بر روی تصمیم‌های خریداران
  • دریافت لینک بیشتر در مقایسه با PPC (حدودا ۹۰ درصد)
  • قابلیت اندازه‌گیری
  • هدایت فروش آفلاین
  • توانایی بالای سئو در توجه کردن به شرکت‌های کوچک‌تر
  • بهبود یافتن ROI بازاریابی
  • افزایش فالوور در رسانه‌های اجتماعی

سئوی خارجی چیست؟

برای آموزش سئوی خارجی خوب است ابتدا با این دو واژه و دلایل‌‌ اهمیت آن بیشتر آشنا شوید. به مجموعه عملیاتی که بر روی وب سایت صورت می‌گیرد و باعث ارتقا رتبه آن در میان دیگر صفحات گوگل می‌شود، سئوی خارجی می گویند. در‌ واقع کار کردن بر روی سئوی خارجی سایت‌ها، باعث می‌شود وبسایت شما در موتورهای جست‌و‌جو رتبه بگیرد و جزء صفحات اول و برتر شناخته شود.

سئوی خارجی برخلاف سئوی داخلی، در خارج از سایت صورت می‌گیرد و ارتباطی با محتوای درون سایت ندارد. به‌عنوان مثال اقداماتی مثل بازاریابی و طراحی رپورتاژ آگهی جزء سئوی خارجی بشمار می‌روند. همچنین لینک‌سازی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ و بازاریابی از دیگر اقدامات سئوی خارجی هستند. با توجه به این مطالبی که گفته شد، آموزش سئوی خارجی برای بالا‌بردن اعتبار کسب‌و‌کار شما بسیار مهم و ضروری است.

آموزش چند تکنیک در خصوص بهینه‌سازی وب‌سایت

برای آموزش سئوی خارجی خوب است ابتدا چند تکنیک را برای بهینه سازی وب سایت خود یاد بگیرید. با پیاده کردن این راهکار‌ها، باعث افزایش اعتبار و رتبه سایتتان در صفحات گوگل خواهید شد. همانطور که اشاره شد، یکی از اقدامات سئوی خارجی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید برای ارتقا سایت خود، در شبکه‌‌های اجتماعی محتوای خوب و مفید تولید کنید و سپس از بک لینک‌ها استفاده نمایید. همچنین باید از برند خود در شبکه‌های اجتماعی صحبت کنید، این مکالمه شما باعث می‌شود موتورهای جست‌وجو سایتتان را در رتبه‌های بالاتر قرار دهند.

از دیگر تکنیک‌های سئوی خارجی، کامنت گذاشتن در سایت‌های دیگر است. زمانی‌که شما در سایت‌های دیگر با لینکی از وب‌سایت خودتان کامنت می‌گذارید، بک‌لینک‌هایی را دریافت خواهید کرد که باعث ارتقا صفحه شما در صفحات گوگل می‌گردد. توجه داشته باشید کامنت‌گذاری در دیگر سایت‌ها بایستی به طور صحیح و اصولی انجام شود؛ در غیر این صورت گوگل کامنت‌ها را بی‌اعتبار تلقی می‌کند و نتیجه عکس می‌دهد.

بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها از دیگر تکنیک‌های سئوی خارجی به‌شمار می‌رود که باعث افزایش اعتبار شما می‌گردد. در این روش می‌توانید محصول یا خدمات خود را به اینفلوئنسرها ارائه دهید تا آن‌ها در خصوص خدمات شما، نظراتشان را با مخاطبان در میان بگذارند‌‌. در این روش می‌توانید با بهره‌گیری از اعتبار اینفلوئنسرها مخاطبان خود را افزایش دهید.

آموزش چند تکنیک در خصوص بهینه‌سازی وب‌سایت

آموزش چند تکنیک در خصوص بهینه‌سازی وب‌سایت

 دلایل اهمیت سئوی خارجی

شما با آموزش سئوی خارجی، قادرید بستر بسیار مناسبی را برای ارتقای کسب‌وکار خود در فضای مجازی فراهم کنید. با بکار بردن تکنیک‌هایی که گفته شد، موتور جست‌وجو گوگل زمینه فعالیت شما را تشخیص می‌دهد و براساس آن وبسایتتان را در صفحات اول گوگل قرار می‌دهد.

اهمیت سئوی خارجی زمانی آشکار می‌شود که اگر سایت شما در صفحات اول گوگل قرار نگیرد، ممکن است حدود هزار مشتری و مخاطب را از دست بدهید. چرا که اغلب مخاطبان معمولا به ۵ پیشنهاد اول گوگل توجه می‌کنند و به آن‌ها مراجعه می‌نمایند. حال اگر سایت شما در صفحات سوم یا چهارم گوگل باشد‌، مسلما تعداد زیادی از مخاطبان را از دست خواهید داد.

برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرید و فروش بیشتری را تجربه کنید، حتما به نکات آموزش سئوی خارجی توجه نمایید و از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید سئوی خارجی با سئوی داخلی تفاوت‌هایی دارد؛ اما هردوی آن‌ها مکمل یکدیگر هستند و باعث افزایش اعتبار صفحه شما در گوگل می‌گردند.

 

سئوی خارجی در ارتقا کسب و کارها چه نقشی دارد؟

سئوی خارجی علاوه بر اینکه باعث بهینه‌سازی وب سایت می‌‌شود، مزایای دیگری نیز به همراه دارد که خوب است با آن‌ها آشنا شوید.

  • ارتقا رتبه سایت در صفحات گوگل:

مهم‌ترین مزیت آموزش سئوی خارجی، ارتقای رتبه وب‌سایت است. شما می‌توانید با انجام تکنیک‌های سئوی خارجی که پیش‌تر به آن اشاره شد، سایت خود را جزء اولین پیشنهاد‌های گوگل قرار دهید. با افزایش اعتبار صفحه شما در گوگل، مسلما فروش و مشتری‌های شما نیز بیشتر می‌شود و این موضوع به معنای موفقیت و کسب درآمد زیادتر است.

  • بالارفتن ترافیک سایت:

یکی دیگر از مزایای آموزش سئوی خارجی بالا بردن ترافیک سایت است. زمانی‌که سایت از طریق سئوی خارجی جزء پیشنهاد‌های اول گوگل قرار می‌گیرد، مسلما کاربران زیادی وارد وب سایت شما می‌شوند که این امر باعث بالارفتن ترافیک سایت هم می‌شود. هرچه تعداد کاربران ورودی به سایت بیشتر باشد، هم فروش افزایش پیدا می‌کند و هم اعتبار صفحه شما در نزد موتورهای جست‌و‌جو بالاتر می‌رود.

  • امکان‌ کسب درآمد از طریق افزایش اعتبار سایت:

زمانی‌که یک سایت اعتبار بیشتری نسبت به سایت‌های دیگر دارد و باعث افزایش مخاطبان آن‌ می‌شود، بستر بسیار مناسبی برای کسب درآمد از آن فراهم می‌شود. یکی از راه‌های کسب‌ درآمد از طریق سایت‌ها، انجام تبلیغات است. سایر کسب‌وکارها با بالارفتن اعتبار یک سایت و افزایش مخاطبان آن، به‌دنبال این هستند که تبلیغات خود را در آن سایت منتشر کنند و در قبال آن هزینه‌ای را می‌پردازند.

سئوی خارجی در ارتقا کسب و کارها چه نقشی دارد؟

سئوی خارجی در ارتقا کسب و کارها چه نقشی دارد؟

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی اهمیت آموزش سئوی خارجی بپردازیم و چند تکنیک در این خصوص نیز آموزش دادیم. یکی از این تکنیک‌ها، لینک‌سازی و منتشر کردن آن در شبکه‌های اجتماعی است. این نوع بازاریابی می‌تواند باعث افزایش تعامل سایت شما و افزایش اعتبار آن در نزد موتورهای جست‌وجو شود.‌ اگر قصد دارید این آموزش‌ها را به ‌صورت حرفه‌ای دنبال کنید، مقالات سایت دیجیتال مارکتینگ برتر را از دست ندهید.

2 نظر در “0 تا 100 آموزش سئوی خارجی

  1. کمال رازقی گفت:

    مزایای استفاده از ابزارهای سئو؟

    1. امیرمهدی سوهانی گفت:

      زیاد کردن کیفیت ترافیک هدف
      ایجاد بیشترین حد نرخ تبدیل
      افزایش فروش
      کاهش هزینه‌ها برای هر شغل
      عدم دریافت هزینه تبلیغاتی توسط سئو
      محدودیت زمانی نداشتن رتبه‌های برتر
      و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *